SEGÍTSÉG NYÚJTÁS - helyszínen & TÁVban

Munkák legnagyobb részét a helyszíni, jelenlétes, vagy távsegítség nyújtás teszi ki.
Emellett sokszor tudunk segítséget nyújtani telefonon, illetve a telefonos egyeztetést követően tudjuk eldönteni, hogy ki kell-e menjünk a helyszínre, vagy távolról is tudunk segítséget nyújtani.

JELENLÉTES segítség nyújtás

Önnél, a helyszínen személyesen jelen vagyunk, helyben tudunk a segítségére lenni, bármilyen informatikai problémája megoldásával kapcsolatban.

TÁVsegítség nyújtás

Ebben az esetben TÁVolról nyújtunk Önnek segítséget, amennyiben ehhez hozzájárulását adja.
Egy program segítségével bejelentkezünk számítógépébe, rendszerébe és ugyanúgy tudunk mindent csinálni a gépen, rendszeren, mintha fizikailag is ott lennénk.
A távsegítség révén a hibajelenségek nagy hányada elhárítható. Általában csak oda kell kimenni, ahol valamilyen hardveres probléma van, azaz a gép nem működik, vagy hibásan működik, nem elérhető távban.
Természetesen, ha a távsegítség nyújtás nem vezetett eredményre, vagy csak részmegoldást hozott, a helyszínen folytatjuk a probléma megoldását.

Ahol rendszergazda szolgáltatást végzünk, a távelérést mindenhol megvalósítjuk, hisz ez a leggyorsabb és leggazdaságosabb módja annak, hogy egy problémát megoldhassunk.

Ha egy számítógép, laptop, hálózati eszköz… nem javítható, gyors megoldást tudunk nyújtani új, vagy minőségi, használt eszköz beszerzésében, így mindenképpen megoldást tudunk nyújtani, bármi is a probléma.
Természetesen, ha egy gép javítható, vagy beszerezhető a meghibásodott egysége, akkor megjavítjuk, ha az a gazdaságosabb és költséghatékonyabb megoldás.

Keressen bennünket, biztosan meg tudjuk oldani problémáját!